Administrare personal

Servicii de administrare de personal

 
Oferim toată gama de servicii legate de administrarea personalului şi relaţiilor de muncă într-o societate comercială. Pornim de la întocmirea şi transmiterea Registrului General de Evidenţă a Salariaţilor şi terminăm cu întocmirea Regulamentelor de Ordine Interioară.

Iata aici o enumerare cuprinzătoare a serviciilor noastre de administrare de personal: realizarea statelor de salarii; Intocmirea si depunerea declaratiei unice 112; Intocmirea, actualizarea si depunerea la autoritati a Registrului de Evidenta a Salariatilor; Redactarea, modificarea şi încetarea contractelor de muncă; Redactarea adeverinţelor pentru contribuţii, cu opţiuni pentru Şomaj, CAS şi zile fără plată; Redactarea adeverinţelor pentru medic; Redactarea adeverinţelor de salariat; Redactarea deciziilor, cu opţiuni pentru acordul părţilor de pensionare, demisie, suspendare; Redactarea ROI.